onsdag 24 september 2014

En bra dag för Humlis

Nu har vi kommit igång här med vår nya vardag, det rullar på riktigt bra!
Vi kliver upp strax efter klockan 6, Noomi vaknar av sig själv strax efter. Jag och Michael äter frukost här hemma och sen är det dags för mig och Noomi att åka till dagmamman. Humlan äter frukost där för att spara lite tid.
Idag har hon varit hos dagmamman Josefin, där är hon en dag i veckan när Ljuba är ledig. Som de andra morgnarna den här veckan blev Noomi väldigt ledsen när jag skulle åka. Hon klamrade sig fast vid mig och tårarna sprutade. Inte roligt alls!
Men efter ett par minuter ringde Jossan och berättade att allt var bra, Noomi var glad igen.
Under dagen fick jag mms med bilder på vad Noomi gjorde och halv fem hämtade jag en glad tjej i regnkläder. De var ute och lekte och Humlan drog en "bäbis" i dockvagnen.
De hade haft en mysig dag, gjort mini-röris (rörelser och dans för små barn), ritat, varit ute mycket och däremellan hade Noomi ätit som en häst.

Nu har Noomi somnat för natten, vi ska städa lite, för om några timmar kommer mamma och pappa hit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar