måndag 29 september 2014

Dagens Noomi

Imorse lämnade jag en ledsen Humlis hos dagmamman. Men när jag kom och hämtade henne på eftermiddagen sen var hon på strålande humör. Tydligen är hon inte ledsen mer än några sekunder efter jag gått, skönt att höra! Noomi hade med en målning hem, de hade målat äpplen, för nu i september månad har de haft äppeltema. Självklart ska konstverket sättas upp omgående, stolt som en tupp är jag över min lilla van Gogh.

När vi kom hem lekte vi lite bland bollarna i parken. "Ta dig" säger Noomi och springer iväg, då vill hon bli jagad.

Aptiten är tillbaka också för lilla skrothögen, med besked. Tre portioner middag slank ned hur lätt som helst och vällingen till kvällen sen tog slut den med. Man kan ju förstå att det inte var  jätteskönt att äta med två kindtänder som  kom samtidigt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar