onsdag 27 juli 2016

Fyra generationer

Idag har vi haft gammelfarmor Birgit och pappas moster Åsa här på besök i Bredviken. Noomi och morfar åkte och hämtade dem efter lunch och Humlis stod för underhållningen i baksätet på vägen ut.

Bredviken bjöd på en skön, svalkande vind och nybakad kardemummakaka till kaffet.

Åsa, som är äldst i sällskapet, är 85 år. Fyra generationer var vi idag. Noomi var så artig och fin med våra "oldies", höll handen när de skulle gå i trappor och satt gärna och pratade och var mysig.


Såhär fint kan man ha det i väntan på middag. Vi grillade kycklingspett idag med en massa goda tillbehör, uppskattat av alla åldrar:)


Mina små finingar!


Min nya, fina amningsklänning som jag reafyndat kom till användning idag. Boobs amningsplagg är verkligen toppen, jag lever i mina tröjor och linnen därifrån. Förstår inte varför jag inte köpte amningströjor när Noomi var bebis, fantastisk uppfinning ju!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar