fredag 5 juni 2015

Blocketfyndat!

Humlan och jag har fredagsshoppat idag, på blocket faktiskt.
Fyndade en superduper fin Briodockvagn och en liten dockvagga för 350 spänn tillsammans. Jag riktigt kände hur dockvagnsfantasten inom mig vaknade till liv igen när jag fick se skönheten. Det är Brios lyxdockvagn det här nämligen,  helt autentisk med en riktig barnvagn och i kanonskick.
Noomi har börjat leka så mycket med sin docka på senaste tiden och därför kände jag att vi var tvungna att skaffa lite utrustning. Så nu har dockan då även en liten vagga att sova i. En liten dockmjuklift fick vi med på köpet.

Ni kan nog föreställa er hur glad Noomi blev! Hur hon katigare än någonsin drog i väg med sin nya kärra mot bilen.
"Jag är stor" sa hon när vi stod i hissen.

Ja, riktig julafton har vi haft idag, både jag och Humlis. Heja Blocket alltså!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar