måndag 18 januari 2016

Skötbord nr 1 - check

Eftersom vi har stora badrum både uppe och nere i huset har vi tänkt ha skötbord på två ställen för att slippa springa så mycket. Först var vi inne på att köpa Ikeas "sniglar", ett enkelt och billigt skötbord rakt upp och ner. Men så såg jag att det bara har en hylla under, vilket kändes lite dåligt utnyttjat av utrymmet. Tänker att man man kan ha bebisens kläder där också, i korgar,  så bättre med fler hyllor.
IKEA-planen skrotades och igår köpte jag ett finfint Brioskötbord på blocket för 400 kr. Stadigt och fint, med TVÅ hyllor under. 
Vi får se om det här skötbordet hamnar uppe eller nere till slut. Jag ska fortsätta min blocketspaning efter ytterligare ett!

Noomi fick inviga skötbordet igår till sin docka Labolina. Men nu får det stå i garaget tills det närmar sig nedkomst. Tills dess ska jag titta ut en fin skötbädd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar