fredag 6 mars 2015

För ett år sen...

Så var det fredag igen. Liksom alla andra veckor har denna bara rusat förbi även om den har varit ganska varierande.
Jag har börjat på vårdcentralen igen efter min 8 veckor långa placering på hudkliniken Sahlgrenska, det har känts väldigt roligt att komma tillbaka och jag trivs väldigt bra på jobbet på vårdcentralen. Skön känsla! Michael har börjat på sitt nya jobb på IVA/operation på Kungälvs sjukhus.

I tisdags var jag och Humlis hemma och kurerade våra förkylningar, en mellandag med en hel del Pippi Långstrump.
Vidare har vi hunnit med att byta dagmamma åt Noomi. Hon ska börja gå heltid hos Josefin som hittills varit hennes vikariedagmamma. Humlan trivs otroligt bra där och det känns bara bra med bytet!

Ja, veckan har rullat på och nu ligger vi här i sängen alla tre. Dock tror jag att vi ska lyfta Noomi till hennes egen säng, för hon tenderar att gärna ligga på tvärsan. Har man otur får man en fot i ögat...

I brist på dagsfärska bilder blir det en tillbakablick.
Så här såg det ut för ett år sen. Vi var i Trädgårdsföreningen och gick på snödroppspromenad. Humlis hade just fyllt ett år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar