onsdag 4 mars 2015

Dagens fynd!!

Jag har varit på kurs i stan idag. På lunchen fanns det tid för lite shopping och som en väldresserad spårhund nosade jag upp en grym slutrea på Åhléns i Nordstan.
Där sålde de ut rosa Kavat-vinterstövlar, hur läckra som helst, till 70% rabatt. Yes please! Blev osäker på storleken men löste det genom att köpa både strl 25 och 26, ja, det är tänkta för nästa höst/vinter.
Sen hittade jag även ett jättefint underställ från Helly Hansen, vitt med röda isbjörnar, samt en fleesefodrad mössa. Även detta till 70%. Jodåsåatt. 599 kronor för alltihopa. Ordinarie pris för  ett par skor var 699...

Det har varit en solig och vacker dag idag. Noomi och jag passade på att leka lite i parken innan vi gick in. Humlan är piggare idag i sin förkylning, igår fick hon vara och kurera sig, men idag körde vi på som vanligt.

Min fina Humla i sin nya mössa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar