söndag 22 september 2013

Födelsedag

Idag fyller jag år, 28 närmare bestämt. Vi hade en trevlig middag för familjen hemma hos oss igår. Både Emma och Björn med respektive hade kommit från Umeå så vi var ett rejält gäng. Jag hade fixat en liten bloppis också, dvs loppis för bloggare. Det var roligt, gästerna fick fynda allt från kläder till möbler mellan bubblet och förrätten.
Idag har vi firat med kakkalas hemma på Babels för den äldre generationen. Jag bakade en Budapestrulle som blev ganska snygg och väldigt god.
Nu blir det tiiidigt sänggående. Jag är trött som en jagvetintevad. Noomi har som sagt sovit dåligt några nätter och tillslut blir man rätt sliten själv. En powernap på 1,5 timme innan middagen var nog min bästa present idag!

Blev tyvärr dåligt med fotograferande i helgen men en bild från igår när vi gick en sväng på stan. Humlis i sin tjusiga höstkappa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar