fredag 13 september 2013

Bibliotek och fredagsmys

Igår besökte vi mormor på biblioteket och livade upp stämningen lite - Humlan snackade på som vanligt och interagerade med allt och alla.
Vi åkte tillbaka till Sollefteå vid lunch och tog då en promenad och hälsade på min goda (och äldsta) vän Lina för en sedvanlig fredagsfika. En burk Ben and Jerry's - sluuurp!
Sen fick jag några timmars egentid och passade på att åka upp till badhuset och träna. Har ett antal gånger kvar på mitt klippkort som självklart måste utnyttjas. Det blev både gym och simning,  riktigt skönt. Jag har också anmält mig och Humlis till en mamma-babygympa som börjar på torsdag. Man tränar core och leker samtidigt med sin bebis. Välkommen tillbaka kära magrutor;)
Noomi fick bada igår kväll. Det tyckte hon som vanligt var skönt och plaskade målmedvetet ner hela badrummet och båda sina föräldrar. Badankan var också spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar