onsdag 22 oktober 2014

Noomis pysselalster

En sak som jag har sett fram emot när det gäller att ha barn, är när de kommer hem med ett litet konstverk eller pyssel för första gången. Och nu har det hänt! Idag pärlade tjejerna hos Jossan (Noomis extradagmamma), och Humlan ville göra ett halsband. Hon var jättestolt över det när jag hämtade henne. För övrigt höll jag inte på att få med mig henne hem. Nä, de hade haft så roligt idag att det var svårt att slita sig. Underbart att se!
På förmiddagen hade de gjort miniröris, dans/sång/rörelse för små barn, i över en timme.
Noomi hade som vanligt både ätit och sovit bra och på eftermiddagen lekte de ute. Det är mycket att stå i på Noomis jobb.

Den här bilden skickade Jossan till mig idag med en liten lägesrapport:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar