onsdag 1 oktober 2014

Mammas mammiga lilla tårtbit

Så var drygt halva arbetsveckan avklarad, dagarna går såå fort! Noomi har haft en riktig kortdag hos dagmamman idag, knappt tre timmar allt som allt.
Michael jobbar inatt så jag och Humlan har haft egentid med varandra. Vi har lagat mat i hennes kök, läst böcker och gått en kvällsprommis runt Lindholmen.

Noomi har blivit väldigt mammig sista veckorna och frågar ofta efter mig när jag inte är där. Inte konstigt alls, vi har varit tillsammans dygnet runt i hela hennes 19 månader långa liv. Det mesta vi varit ifrån varandra innan jag började jobba är några timmar.... Även för mig är det jättekonstigt att inte ha Humlis hos mig på dagarna. Så när vi väl ses igen på eftermiddagen blir det många och långa kramar och pussar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar