torsdag 3 april 2014

Stolta föräldrar

Man pöser liksom nästan över av stolthet som förälder när man upptäcker någon ny färdighet hos sitt barn. Till exempel så förstår Noomi så mycket nu, det har hänt jättemycket på den fronten bara senaste veckorna. Hon vet vad banan och bok är, och idag kom hon krypandes med en toffla som hittat i min byrålåda. Då bad jag henne att lägga tillbaka den i lådan, varpå Humlan kryper tillbaka med toffeln,  öppnar lådan där den ska vara, stoppar ner den och stänger lådan.

Idag bjöd Humlis mig på en skön sovmorgon till 7:41. Suuuperhärligt, kände mig så trött igår så det var behövligt!
Dock har hon inte sovit mer än en timme mitt på dagen och var extremt pigg hela kvällen. Konstigt! Noomi som normalt somnar innan åtta fick vara uppe med mamma och pappa och äta kvällsfika. Toppen toppen tyckte hon såklart om det.

Lite blandade bilder från dagen. Noomi som sorterar bland sina kläder i byrån, äter avokado och korvstroganoff med sin nya träningssked och morgongosar i sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar