måndag 3 mars 2014

Våra nätter....

Ok, stort klagbehov nu!

Ja, när de kommer till nätterna så kan man definitivt hålla sig för skratt. Noomi somnar runt 19.30 och så långt är allt frid och fröjd. Läggningen går oftast smidigt.

Men sen... Humlis vaknar bara oftare och oftare för varje vecka. Inatt exempelvis vaknade hon 12, 01:30, 02:30, 03:00 och slutligen 05:00. Jag ammar henne varje gång hon vaknar för annars blir det ett himla liv. Så snart har jag väl full mjölkproduktion igen. Suck!!
Noomi tar inte napp, men trots det har vi ändå köpt nu för att prova nattetid, men icke. Hon har aldrig druckit välling utan äter havregrynsgröt på kvällen. Blir hon hungrig under natten?
Tänder? Nä, vi ser ju aldrig att det kommer nån ny...

Trött mamma? JAAAA!!! Haha, inatt drömde jag att jag blev sjukskriven en vecka. Till helgen ska vi börja med att jag sover i annat rum och försöka med en obarmhärtig snabbavvänjning. Problemet är att vi kan inte göra så många nätter i följd eftersom Michael måste vara hyfsat i form när han ska jobba. 

Tips och idéer mottages tacksamt.
 
God morgon säger Humlan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar