söndag 9 mars 2014

Frisk luft. Mycket frisk luft.

För det första måste jag bara dela med mig av min eufori över Noomis bästa natt på länge. Kan knappt tro att det är sant att hon bara vaknade EN gång inatt, och då lyfte jag henne till oss och hyssjade lite. Michael vaknade inte ens och jag minns knappt att det hände. Sen sov Humlan till klockan 06. Hurra!! Hoppas det fortsätter så här...

Vi har varit ute nästan hela dagen, kanonfin vårdag och span på massa vackra krokusfält. Vi åkte till Noomis farmor Marianne och gick en långpromenad tillsammans i naturområdet där de bor. Två timmar skön friskluft. Humlan sov nästan hela vägen, så det blev inget stop vid 4H-gården. Hon vaknade dock lagom till ankdammen, men först fick vi sitta på en bänk en stund och låta henne vakna till. Vovvo vovvo sa Noomi så fort det gick förbi en hund.

På eftermiddagen sen så tog vi ut bilen ytterligare en gång på en liten söndagstur. Vi åkte ut till Sillvik i Torslanda och tittade på havet. Humlan premiäråkte sin bärstol och satt nöjt och tronade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar