söndag 21 juli 2013

Spring en mil - vinn en bil

Jodåsåatt...snacka om att leva på gamla meriter. Idag gick broloppet av stapeln där man har chans att vinna en bil. Så självklart anmälde jag mig, dock oklart varför jag valde 10 och inte 5 km, och gick med lätt ångest hela helgen. Löpträningen har ju inte varit den bästa den här säsongen om man säger så... Vår kompis Jonas (som är betydligt flitigare med träningen) sprang också och han kom tvåa i sin klass. Han fick en sticksåg i pris! Jag tog mig runt på 52.28, springandes hela vägen trots kraftig (mot)vind. Känner mig glad och stolt över min insats och peppad inför att komma igång på riktigt med löpningen nu. Tyvärr blev det ingen bil för någon av oss.
KG och Kerstin var också här idag så vi hade en fin hejarklack. Vi åt middag hos oss sen och hade en mycket trevlig dag tillsammans. Kerstin har haft Noomi-abstinens som fick stillas idag med hjälp mycket Humlisgos♡.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar