söndag 23 juni 2013

Skön söndag i stugan

Jag fick sovmorgon igår, till halv 11! Noomi har nämligen världens snällaste mormor och morfar som gärna tar sig an sitt barnbarn på morgonen,  oavsett veckodag. Men inte nog med det, jag fick sovmorgon lika länge imorse, idag var det min kära make som tog morgonpasset♥.
Vi har promenerat favoritrundan i Norrfällsviken idag, jag,  mamma och Michael. Noomibus sov i vagnen nästan hela vägen.
När vi kom tillbaka till stugan igen gick grannarna ned till stranden för att bada och då blev jag lite sugen jag med. Hade dock lite svårt att få något badsällskap först men sen ställde mamma upp. Det var jätteskönt! Vi gissar att det var 19 grader,  ytvatten hade blåst in hela dagen och det brukar betyda bra badtemperatur. Man ångrar aldrig ett bad som vi brukar säga!

Visst är hon fin, mormors lilla hjälpreda i köket?! Humlis håller diskhandduken medan mormor diskar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar