måndag 18 mars 2013

Helgen

En liten sammanfattning av helgen som var.
I fredags tog vi bussen ned till stan, jag, Emma och Noomi. Emma var vänlig och gick ca 100 varv inne på Up2-gallerian medan jag klippte mig! Så skönt att bli att få sitta ned i 45 minuter och dessutom bli av med lite man. Nystylad och fin gick jag ut i blåsten och drog på mig mössan, charmen med att klippa sig vintertid då. Vi promenerade hem i det vackra men kyliga vädret. Sen vankades det fredagsmys för hela slanten. Lillskruttan törnade in lagom till maten var färdig och gladiatorerna började (ja, vi är gladiatorernanördar).




En slags mintskapelse till efterrätt.


Nya craven - jordnötsringar!

Lördag bjöd på rikligt med motion. Vi promenerade ned till Haga där Björns nya lägenhet ligger. Flyttfirman Olsson var i full gång med uppackning, vi slog oss ned i soffan tillsammans med delar av familjen Westberg och moffade lite butterkaka.
På aftonen åkte vid till rödhakevägen på en fantastisk trevlig och god middag. Hann dessutom med att utnyttja bastu- och relaxfaciliteterna innan.






På söndag vinkade vi av Michael som åkte till Sollefteå och därefter vidare till Sundsvall för att jobba med sitt projektarbete. Jag och Noomi packade vagnen och promenerade till Haga igen för lite familjeumgänge. Noomi bjöd mormor på två stora leenden!! Det är ju mer än vad jag har fått...men vi tränar dagligen nu.


Inte lyckats fånga leendet på bild ännu.. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar