måndag 7 september 2015

Mammatid på spa

I helgen har jag blivit riktigt bortskämd. Jag har nämligen haft ett drygt dygn från familjen och varit på Yasuragi, ett spa på Hasseludden utanför Stockholm. Det var jag, mamma och Emma som var där tillsammans. Hur härligt som helst, mycket prat, god mat, massa frukt och avkopplande bad i de varma källorna. Vi gjorde en liten babyshower i miniformat för Emma, självklart med en blöjtårta.
Att få en liten paus från allt "hemmajobb" var otroligt skönt. Dock längtade jag såklart efter lilla familjen, och pga tågstrul kom jag hem betydligt senare än planerat, så Humlan hade redan somnat. Men vi har haft det mysigt här hemma på morgonen idag och i eftermiddag när vi kommer hem ska vi pyssla med presenten jag köpte till henne. Ni får se vad det var!

Noomi och pappa har haft en bra helg de med. Träffat både farmor och de tre äldsta syskonen i omgångar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar